dimarts, 11 de desembre del 2012

The rest of the year

How's it going on guys!!!!

Casi casi és el final!!!Ja se que vaig un mes atrassat, però veig que la gent se'l va mirant igual, doncs ja estic content!!
Be ara ja no em puc moure de Vancouver, per tant les fotos ja no seran el que eren un mes abans!
Why? Doncs ara mateix sóc una persona sense papers, no tinc res que..., no podria ni estar a Vancouver, ja que si tinc algun petit problema la police em faria tornar en 24 hores i no podria tornar mes!!! M'he la vaig jugar però ho tenia que fer, no estava preparat per tornar el 24 de Octubre!!
And now, are you ready? Ara ja ho tinc mes assumit de que tinc que tornar ja que no puc estar mes per aquí, tot i que em sap molt greu de deixar tot el que he aconseguit pel meu propi mèrit!!
Of course: Tinc que tornar, això ha sigut com un somni fet realitat. I en realitat tota la meva família i amics de tota la vida son a Catalunya, per lo tant torno ben content!!!
Vancouver: Sempre hi serà, jo sempre el recordaré, ja que ha sigut la primera aventura que he fet, no se si serà la ultima però n'he quedat molt satisfet!! També tinc que dir  que em va sorprendre, ja que hi viu gent de tot el món, la qual cosa tinc amistats per tot arreu (no descarto visitar-los)
I getting sad: Per que les persones que he conegut aquí sera difícil de tornar a veure, ja vaig di que es una ciutat de pas, la majoria de gent s'hi esta per un curt plaç, igual que jo!!
I'm Happy: Per tots els seguidors que he tingut durant aquesta aventura que han estat molts, mes de les que us imagineu, només dir que moltes gràcies i  fins el dimecres dia 13!!!

Després de aquest diàleg que me fet jo mateix serà l'ultima actualització que faré des de Vancouver!!!vull dir que el meu blog QUEDA ACABAT!!!!

Moltes gracies pel seguiment, i espero que si algú no sabia com era Vancouver espero que li hagi quedat una miqueta clar, del que es pot aconseguir i del que podeu veure!!

Cheers!!!


Començem!!!!


                                                                         Vancouver

                                                                                         For me the best city

                                                                                  Yeah!!!!!my team for 12 games!!!

                                                                                     Well, the last days in Canadà!

                                                                                             Yeah!!!!paintball!!!!!!

                                               One of the my best friends he already leave one months ago!!!Good luck Yuki


                                                                Grouse Mountain!!"night"


                                                                                              Is not nice?????

                                                                                                     Me!!!!

My farewell paty!!

Bé, aquesta a estat la meva festa de despedida a tota la gent que e conegut a Vancouver, evidentment no han vingut tots, ja sigui per que ja han marxat o per raons personals, jo em quedo amb tot exclusivament amb el que van venir a la meva festa que en van ser un 25!!!!

                                                                        Kumiko and Viola!!!Never forget you ladies!!!

                                                                                Paty, and Mustafa!!!Great friends!!!

                                                                            People around the word!!jejjeje!!It is.

                                                         Karen!!My roommate for 6 months!!!I can only say: AMAZING!!

                                                                       Who is that girl????Maider!!! good luck!!!

                                                            Paty!!!sales en todas mis fotos!!!jejjeje!!Mucha suerte okay??

                                                                  Santi!!Cabroncete!!!no canviis mai, ets autentinc!!!!

                                       Ebru and Kodai "freaky"!!Really miss you guys!!!!Don't forget my accent okay???jjajja

                            Marg and Mike thanks a lot for taking care of me for 7 months!!you are like my family!!!I love you!!


                                                   Great year!!!


END


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada