dilluns, 6 de febrer del 2012

Third month

                                                           CHRISTMAS PARTIES


Molt bones a tothom!!

Ja sé que es molt tard, però per la gent que no he pogut parlar degut a la distància espero que hagueu passat unes bones festes i que tingueu molt bon any.

Primer que tot demanar-vos una disculpes per haver tardat tant.
Si us recordeu ja fa 3 mesos que sóc fora de casa “Deunido eh” la qüestió es que m'ha costat dos mesos i mig trobar una feina i ara la feina es meva per poder dormir unes horetes.
Vaig conèixer una família del Perú que tenen bastants diners i la cosa va ser que els hi vaig caure bé i em van demanar si els hi volia fer el trasllat de la seva casa així em guanyaria uns quants diners. La cosa va quedar que els hi faria, justament aquella setmana em van trucar per  treballar en un restaurant ajudant de cuiner i no us ho perdeu “ rentar el plats també” Jesús penso que no havia fet mai una feina tant dolenta com rentar el plats de 300 persones diàries, però bé com vaig dir abans de marxar de Castellserà que treballaria del que fos, doncs aquí ho tinc. Doncs bé, ara he passat dos setmanes que treballava de 8 del mati a 4 de la tarda fent el trasllat i a les 5 de la tarda començava al restaurant fins a les 2:30 de mati, ara ja ho he acabat,  treballo de 5 de la tarda a 2 del mati. Aquí teniu la resposta del retràs del meu blog.


Comencem explicant el magnífic 3r mes vivint a Vancouver. Primer que tot agafeu aire per que us espera un mes amb 73 fotos i descripcions (sorry guys).
Com bé he dit anteriorment ara ja tinc feina, estic més tranquil, treballo cada dia menys dimecres i diumenge que tinc festa.
Ara ja fa dos setmanes la senyora de la casa on visc actualment em va dir a veure si la podia ajudar i jo com a bona persona li vaig dir que si “of course” però l'ajuda era que me’n tinc que anar de casa a l’Abril perquè es veu que la seva família venen cap aquí a viure i necessita la meva habitació, no patiu que ja trobaré algo, encara tinc temps.

Aquí teniu el famós parc de Vancouver STANLEY PARK  tot il·luminat “un trosset”, es molt bonic per que fins a la ultima rama dels arbres hi ha llums i a sobre es gratis, bueno havies de donar una donació, si volies.



                                                                     STANLEY PARK NIGHT


                                                                                     Around the Stanley Park

                                                                                             Flag of Canada

                                                                                 Inside the park it's very beatifully.

                                                                                  A little cold!!it's crazy Roger

                                                                                                World light

                                                                                       Tree middle the beach


LO INESPERAT


Tot va ser abans de marxar que em van dir no descartis que et vinguem a veure,”però no en vaig fer gaire cas” sabent que el viatge es una mica car. Un dia el Marcel em va enviar per correu la reserva de vol del 27 al 3 de Gener!! Em vaig quedar parat!!! 
Jo els vaig esperar amb un cartellet al aeroport, però, com sabeu, sempre passen anècdotes i nomes va sortir l’Albert perque el Marcel se’l van quedar més de 30 min per una revisió del passaport  llavors penses, ja comencem bé, ja l’hem liat”!!!! 
Doncs bé aquí els tenim!!! Una gran visita, la qual vaig agraïr molt perque em va alegrar el Nadal i vam passar moments de tots colors, però tots positius, de ben segur que ho tornaria a repetir!!!



                                                      Visita de 2 Catalans d'un poblet de 1200 habitants a Vancouver!!!!

                                                                                El Marcel i el Albert a Canada???

                                                              El meu regalet que em van portar de Castellserà!!Que bo.

                                                    M'han trobat tu!!Ja bec que no em puc amagar a cap lloc de món!!!!

                                                            Fent el tonto per centre de Vancouver!!!No es normal eh!!!!

                                                          Vistes a North Vancouver que per costum sempre esta ennuvolat

                                                                                  Que en sé de tirar fotos!!jeje

                                                                                  Vista als voltants de Stanley park

                                                                        Com podeu veure feia una miqueta de fred

                                                            Lo senyor Albert que va tirar mes fotos que jo, ja es estrany.

Aquesta el l'habitació catalogada com el ZULO per que era molt petita, i vam passar bastantes hores i començaments de borratxeres, eh nois? Tot i que feia dos mesos que no bebia res d'alcohol no em costar gaire agafar el ritme. A qui hi vaig passar 5 nit de les 7 que hi van estar ells! Increible!!!!

                                               Començem: aquest es el 1r dia ja podeu imaginar com vam acabar bebent això.


                                              CAPILANO SUSPENSION BRIGDE


Ja em arribat a un d’els llocs més famosos de Vancouver, un de llocs on cada any el visiten més de 800.000 persones, nomes dient això ja podeu veure la importància que té.

Bé les característiques d’aquest pont: 136 metres de llarg per 70 metres per sobre del riu, es increïble, no et pots imaginar el gran que es hi ha sobre al mig es mou molt. No només hi ha el pont, després hi ha una sèrie de ponts per sobre els arbres que també son molt divertits "estàvem a l’altura dels esquirols”.

                   Vam entrar com a estudiant i així ens vam estalviar 4 dolars dels 30 que val. Tothom algun dia a estudiat no!!!!

                                                                                   Pots triar!!no et pots aborrir mai.

                                                                                       Sembla una postal!!!

                                                           Aqui teniu l'entrada al pont!!!!you can watch sakating!!!!!!!!!

                 Casi casi al mig del pont, em sembla que al Marcel no li va fer gaira gràcia per que el va passar molt depressa.

                                                                            Quina altura eh nois!!!!es un paradis!!!

                                                                  Vistes amb una miqueta mes d'amplada!!!!!jejje

                                                      Això es digessam...... Es el nostre dinar!!que tips que vam quedar tu.

                                    Es una foto feta des de l'altra banda del riu i el pont ens queda al darrera!! Molt xula no?

                                          Com he dit anteriorment els ponts van subjectats als arbres, doncs bé aquí els teniu!!!

                                                                      Un arbre que ha vist moltes coses!! Casi res eh!

                                                                                           Per les altures i més.

                                                                        Com bé va dir el Marcel, ha estat ben regat!!

                                                           Això no sé ben bé com explicar-ho, una cosa curiosa, MIREU.

                                         Es una passarel.la que esta subjectada a les roques. Aquesta no es mou com l'altra.

                                                                Anem caminat i et trobes això. Més val que no caigo!!

En acabar el circuit com sempre la tenda de souvenirs, on ens vam emprovar de tot i em sembla que no vam comprar res. CATALANS!!!!

                                                                                                  El mapa.

                                                                         Per no perdre la costum un altre dia de festa.


                                                                    WHISTLER

Arribat en aquest punt us presento un petit gran poble que es el lloc on es van celebrar les olimpíades de hivern ara fa dos anys i la cosa va ser que justament aquell any no va nevar i van tenir que portar la neu amb camions i helicòpters. Per arribar aquí tens que fer 2:30 d'autocar i tens que pagar, esclar. La cosa esta en que si un dia vols venir a esquiar tens que pagar el bus 60 $ + el lloguer del material  i ara si 99 $ per un dia "carillo eh" no descarto venir però... Es pot fer d'altres coses apart d'esquiar clar que si sempre i quant arribis d'hora, no com nosaltres que vam arribar a les 3 de la tarda i pràcticament estava tot tancat, encara arribant tard pots fer coses. Mireu.

                                                                                           Arribada a al poble!!!!!!

                                                                      Al mig del poble!!!boniquet eh!!! A mi també m'agrada.

                                        Caminat pel voltant de Whistler vigilant per no patinar, perquè de neu i gel no en falta.

                                                                 El que a tothom fa quan arriba!!!!!!! Nosaltres també (una foto)

Aquí els tenim, amb unes esquis als peus, de nit i amb força fred. Com bé he dit abans es pot fer d'altes esports,  vam fer esqui de fons per agafar escalfor. Com que era de nit no vam poder veure gaire el paisatge però té lo seu. Es dificil caure amb això, però pots caure!!!

A qui teniu un moment de la excusió que si no recordo malamenet vam fer 3 quilometres, i el senyor Albert no se com seu va fer però va caure 4 vegades!!molt bo!!!pregunteu-li a ell.

                                                                       I abans de marxar una foto amb el protagonistes.

                                                Caminat pel centre de Whistler de nit!!!!Que xulo eh. I tornada cap a casa

                                                                                         El nostres petit secret.

                                                        La nostra companyia que va estar amb nosaltres casi totes les nit.


                                                                      CAP D'ANY


A arribat l'hora!!!Mare meva quant tots ja estaveu dormint, nosaltres sortiem. Mes o menys debien ser les 8 de la tarda arreglats i apunt d'anar a sopar.

                                Després de buscar vam trobar un Greec, perquè clar el dia abans no vam buscar res. Don't worry!

                                                           Gran sopar!!!!!! Amb gran companyia. I.... comença la festaaa.

                                                                                  Una miqueta de tot!!! Per un dia......

Entrada amb una discoteca i..... ens trobem a l'Oriol!!!!!!! Haviem quedat però no aquí, ja veuieu vam entrar a la primera disco que ens va semblar i ens el trobem!!!! 4 persones de Castellserà a Vancouver a celebrar el cap d'any!!!!Que grande!!!                                                                       

                                                             Hi havia genteta!!!No ere molt gran, però estava molt be.


                                                                     STEAM CLOCK

Es un gran rellotge situat amb unes dels carrers més bonics Gastown, no patiu per donar-li corda, ni pel sol ni per piles, simplement perquè funciona amb vapor. Cada quart sona poc rato i quant arriba l'hora treu molt vapor acompanyat de musica!! Curiós no?

                                                                                              Aquí el teniu!

Bueno gent aquí us he deixat una serie de fotos del que es pot fer amb 7 dies a Canada! Com podeu veure no vam parar de fer coses, sortir de festa i visitar llocs! Només dir que m'ho vaig passar molt i molt bé i que aquestes fotos estan dedicades a tothom especialment a ells, que han fet un gran viatge per venir-me a veure!! No té preu.
Però el meu viatge segueix aquí, la cosa no s'acaba, la cosa continua.
Ja sebeu per un temps estaré per aquí, si voleu sortir amb aquest blog teniu que venir!!jejje no soc partidari del photoshop.

Una setmana després.....

En marxar el Marcel i l'Albert uns dies després es va ficar a nevar!!sorry guys jo no mano sobre el temps.


                                                               NEW YEAR CHINA

Pels orientals el 29 de Gener es el nou any i com que aqui a Vancouver n'hi ha tants, doncs tallen els carrers per fer una gran desfilada.

                                                      
                                                                                           Street Parade with music

                                                                                              Different charcters

                                                                                     Many people walk in street "army"

                                                                                                Moments the parade

                                                                                       Other in their shops selling

                                                                                                  Dancing!!!!!!

                                                                                        The world in my hands!! Yeah!!!


Third month, beautifully!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada