dilluns, 28 de novembre del 2011

I abans de marxar?

Tot va començar un dia a casa parlant amb la meva mare, de que necessitava fer un canvi d'aires, no per que estigues malament simplement per veure, descobrir, afrontar nous fronts, conèixer gent nova, noves cultures. Va se ella la quina em va animar marxar .Va se una xarrada, una cosa momentània. Aparti de llavors vaig començar a pensar on podria anar, un lloc lluny de casa, amb facilitat de trobar de feina i poder aprendre un idioma. No meu vaig pensar dos vegades, sabia que l'Oriol marxava la següent setmana i li vaig preguntar com u havia de fer "em va ajudar i molt". La cosa va quedar amb que ja parlaríem.
Van passar uns dies i vaig veure que jo sol no en seria capaç i vaig anar a veure a la Júlia (la meva tieta),  li explico i em va dir: N’estàs segur? Li vaig dir que si.
Vam començar a buscar informació, seguros, feines, famílies, etc...
Gràcies al seu treball i esforç vaig conèixer una gran persona la Sara Hamill, que va ser la quina em va traduir tots els paper, em va buscar la familiar, el vol i em va ajudar amb l’Anglès, Impressionant!! 

1 comentari: