dilluns, 28 de novembre del 2011

Arribada a la nova casa!


Aquest es el primer dia que estava a Vancouver, fipava, al Canadà? no m'ho creia, no coneixia ningú, sol, però amb molts ànims.

Quan vaig arribar a Londres tenia que canviar de terminal i no en tenia ni idea que havia de agafar 3 autocars i un metro, però vaig sentir que la persona que anava al meu darrera a l’avio també anava a Vancouver. Eren 2 parelles de aprox 60 anys o mes, anglesos. Els vaig anar a conèixer hi ha pregunta-los-hi si anaven a Vancouver. Desde llavors que no em vaig separar d'ells ni un moment .
Per fi arribada al Canadà “Vancouver” després de 9 hores de vol. Vaig arribar sobre les 8 de la tarda “hora nova” amb un fred que feia, llavors tenia que anar immigració a presentar papers, que no entenia res del que em deia, al·lucinava, bé, en acabar vaig anar a buscar les 2 maletes, mes la que portava “3 maletes, deunido” i a sobre la policia em va demanar el passaport 6 vegades, "sort que anava afaitat".
Quant hi ha ho tenia tot vaig tenir que trucar a la Norma “la família amb que estic” que em vingués a buscar. Va tardar 15 min.
Arribada a casa, super cansat, ganes d'anar a dormir, però primer tenia que trucar a casa de que ja havia arribat. Es lo que passa sempre, que no em funcionava el wiffi i no podia parlar, ho vaig poder arreglar amb un cable. A la matinada que no podia dormir mes veig que entre un xino a casa sobre les 8 del mati, m’agafa el pc i me'l va arreglar, no em pregunteu el que va fer per que no ho sé, però els companys de casa els dos son informàtics i no en van sortir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada